Firma TOMEX powstała w 1992 roku. Kompleksowo zajmuje się targami i wystawami tak w Polsce jak i za granicą. Ponadto oferuje kompleksową organizację bankietów oraz imprez okolicznościowych.

Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:
  • Organizację bankietów, imprez okolicznościowych , uroczystości firmowych, szkoleń, konferencji i jubileuszy / tak w plenerze jak i w salach/,
  • Scenę ,profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie,
  • Wynajem namiotów ,
  • Wyposażenie w meble, sprzęt rtv i agd,
  • Usługi cateringowe w szerokim zakresie / od przekąsek do posiłków wielodaniowych – różnych kuchni/
  • Występy artystów, konferansjerkę, dekoracje, efekty świetlne – pokazy ogni sztucznych, laserów, opiekę nad dziećmi – plac zabaw.

Posiadamy doświadczonych pracowników, a w realizacji zleceń współpracujemy z firmami sprawdzonymi na wielu imprezach, o najwyższych standardach w swojej dziedzinie.
  • Zadowolenie klientów jest naszą najważniejszą dewizą.
  • W ostatnim okresie organizowaliśmy między innymi następujące imprezy:
  • Galę Targową dla Izby Gospodarczej Wodociągi Polskie - maj 2014 r.
  • BIMs PLUS – impreza z okazji 20 lecia firmy - wrzesień 2015 r.
  • Uroczyść wmurowania kamienia węgielnego pod Centrum Handlowe Zielone Arkady - wrzesień 2014 r.
  • Gala z okazji 25 lecia firmy Polwell - czerwiec 2015 r.
  • Grand Prix na żużlu Pedros Cup

Zachęcając do skorzystania z naszych usług, oferujemy również szeroko pojęte doradztwo w zakresie organizacji i przebiegu imprez okolicznościowych, bankietów , a dla dla firm najważniejszych aspektów kreowania wizerunku przedsiębiorstwa.